Wednesday, May 9, 2012

REVIEW: BB cream SPF 30 by Clinique



Zpočátku jsem byla zaskočena. Zvolila jsem nejsvětlejší odstín, dokonce jsem byla paní prodavačkou obeznámena o tom, že odstín jedna je opravdu světlounký. Ale jakmile jsem doma BB krém otevřela a vyzkoušela jej klasicky na ruku, tak jak předvádím všechny makeupy pomocí recenzí, myslela jsem si, že jsem asi zaměnila krémy a popadla ten tmavší. Protože se mi zdál opravdu tmavý!

Jenže jak už dobře vím, tak první dojem může být zavádějící. A přesně tak to bylo i u tohoto BB krému. Po nanesení a rozetření na pleti byl opravdu světlounký, tak jak to popisovala paní prodavačka. Dokonce je to ten nejsvětlejší odstín makeupu, jaký jsem na pleti kdy měla. A musím říct, že pro mě jako bleduli to byla trefa do černého :). Teď po týdnu používání jsem s ním neuvěřitelně spokojená! Všechny makeupy jsem zahodila a nepoužívám nic jiného. Nejenom, že odstín odpovídá mé pleti, ale skvěle kryje, lépe nežli předchozí makeupy.

No comments:

Post a Comment