Tuesday, May 15, 2012

REVIEW: The best hand creams

Buy latest fashion extended belt loops online at Oasap women's belts store, select amazing belts from Oasap high street fashion collection varying from casual to formal.

Dnes mám tady pro Vás ukázku mých nejoblíbenějších krémů na ruce :). Každý má něco do sebe :) a ke každému jsem se zatím vrátila. Jen stále nevím, který je lepší :). A tak Vám sepíšu pocity ke každému zvlášť, ať si každý vybere, který je mu bližší.
1) Krém od Crabtree&Evelyn patří do cenově vyšších sfér, než klasické drogistické krémy, které si pořídíte okolo padesáti korun :).  Cena toho produktu je 430korun. Což opravdu není nejlevnější záležitost. I když dá se pořídit i v polovičním balení a to za 270korun :).
Co se konzistence týče, tak není klasické mléková/krémová (:D nevím jak to lépe nazvat), ale spíše gelová a hutnější. A musím říct, že mě čím dál více připadá, že jedná-li se o gelové krémy, ať už na pleť nebo na ruce, tak jsou mi pocitově nejpříjemnější.
A to nejhlavnější... Tento krém neuvěřitelně hezky voní a má opravdu poutavé balení. No posuďte sami :).
2) Druhý krém je značky Douglas. Je to asi jeden z těch lepších "parfumérkových" krémů, na který jsem zatím narazila. Musím říct, že tomu prvnímu směle konkuruje právě proto, že obsahuje bambucké máslo a hydratace je také bezkonkurenční. Jediné v čem zaostává je jeho parfemace. Mě se zrovna nezdá nejvoňavější v tom smyslu, že bych se zasnila a připadala si ihned po natření jako na rozkvetlé louce. Ale přítelova maminka, které jsem krém věnovala k narozeninám, si právě vůni neuvěřitelně vychvaluji a taky mi pomalu líbala ruce, že jí stačí natřít si ruce ráno a ruce má po celý den hydratované. :)
Musím říct, že mám radost, že jsem se s tímto dárkem trefila do jejího vkusu :). A cena? Ta je o něco nižší 399kč

Jaký je Váš nejoblíbenější krém na ruce?

No comments:

Post a Comment